"בכל צחוק יש טיפת אמת"- באה בקלות

 "באה בקלות"- סרט קומדיה שהופך את המציאות לנושא מצחיק.
בחורה שמוכרת את עצמה בשביל כסף ופופולריות זה לא נושא לצחוק עליו, אבל הסרט משנה את החוקים.

הקומדיה "באה בקלות" מראה לצופים את הצד המצחיק בנושא הרציני- נערה שמספרת שהיא כבר לא בתולה כי רצתה לעזור לחבר שהוא תלמיד לא מקובל בחברה. היא מוצאת את עצמה מנודה חברתית על ידי חבריה ומחליטה לנצל את השמועה שהיא הפיצה כדי לקדם את עצמה חברתית וכלכלית.

http://prezi.com/embed/lyalfhdzj7ar/?bgcolor=ffffff&lock_to_path=0&autoplay=no&autohide_ctrls=0&features=undefined&disabled_features=undefined

צנוע או חשוף?
"באה בקלות", סרט מוצלח שמייצג את התופעה בקרב הנערות ,אולם השאלה היא מה אנחנו לוקחים מהסרט? להבליג? או לשמור על הכבוד?.
משום שהסרט מציג בעיה באופן בידורי בלי רצינות לנושא, אין מסר ברור לסרט ואנו תוהים, מה המסר? בשביל להשיג את הגבר האמיתי, יש לשמור על הכבוד או לאבד את הבתולים, כי כך תקודם חברתית וכלכלית?

אהבה כזאת או אחרת
וויל גלוק, במאי הסרט, מתאפיין בסרט "באה בקלות" כאדם יצירתי שמחפש דרכים אחרות להציג את המסר שלו . סרט נוסף של וויל גלוק הוא "ידידים פלוס", סרט שגם הוא מבטא את האהבה המינית.
זוג ידידים שמקיימים יחסי מין ללא הגדרה של אהבה או זוגיות ולבסוף מתאהבים ואהבתם מתממשת. לוויל גלוק יש סגנון של מערכות יחסים משונות והוא נוטה להתייחס בסרטיו לאהבה מינית שמומרת לאהבה אמיתית. וויל גלוק משתמש בסגנון זה בשני הסרטים שלו. האם זה אומר משהו עליו? אולי זה הדרך שלו להשאיר את הצופים נאמנים לסרטיו?

הסרט משאיר אותנו תמיד ערניים ונותן לנו לחכות לדבר הבא שיקרה.

מחשבה אחת על “"בכל צחוק יש טיפת אמת"- באה בקלות

  1. יש פספוס גדול מאוד לטעמי בניתוח הסרט. מדובר בקומדיית נעורים קלילה ונהדרת שמשוחקת בצורה נפלאה בעלת סיפור מקורי (אם כי יש קשר ישיר לספר ״אות השני״) ובנוסף גם מצחיק מאוד. וויל גלוק לא ניסה כאן לעשות את ״האזרח קיין״, ועם זאת נתן לנו קומדיית נעורים אמיצה ושנונה מ-א-ו-ד ועל כן עלי לומר שמהז׳אנר הזה, זה הסרט הכי טוב בפער שראיתי מעודי. בנוסף, גלוק עורך מחווה מעולה לסרטי הנעורים של שנות ה- 80 וגם בזה מבחינתי הוא פגע בול.

    מבחינתי, הסרט הזה הוא 9 מתוך 10 ובזכות גדולה, כי כשמגיע, אז מגיע!

    אהבתי

כתיבת תגובה